lördag, augusti 19, 2006

Ett sjukt kul test

Tror du att du har några personality disorders? Gör testet och få veta sanningen!
  • Test


  • Mitt resultat:
    Paranoid: Low
    Schizoid: Low
    Schizotypal: Moderate
    Antisocial: Low
    Borderline: Low
    Histrionic: Very High
    Narcissistisc: High
    Avoidant: Low
    Dependent: Moderate
    Obessive-Compulsive: Low

    Hu? Schizotypal verkar ju bara var någon slags lättare version av schizofreni.
    Histrionic? Tja, jag älskar uppmärksamhet, jag är dramatisk och beskriver vardagshändelser med grandiosa ordalag. Ja, jag är nog ganska histrionic...
    Narcissism? Ehh, jag ljuger inte. Jag överdriver inte mina bedrifter. Jag saknar verkligen inte empati! Men, som sagt, jag älskar nog uppmärksamhet och beröm, så jaja.
    Dependent: Ehh, vafan? Är jag det... konstigt

    Slutsats: Jag är visst självupptagen och är uppmärksamhetssökande... So what? Det finns mycket värre psykiska störningar.

    1 Comments:

    Blogger Tobias Struck said...

    Självupptagen och uppmärksamhetssökande är ingen störning. Det är naturliga överlevnadsinstinkter, som kristendomen har ond-förklarat. Det tjänade kollektivismen. Sådana test är moraliska test: De testar moralen hos skaparen. Vad vet en psykiater eller en psykolog. Vad VET de? De vet oftast bara vad de har läst. Men mycket av de där diagnoserna och teorierna är färgade av kristen, antimänsklig propaganda. Skäms aldrig för att du vill ha uppmärksamhet och göra det bra för dig själv. Det har alla rätt att försöka få. En så begåvad ung man som du, bör också få det. För allas bästa.

    5:32 em  

    Skicka en kommentar

    << Home